CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII FOTO
Încheiat prin mijloace electronice de comunicare la distanță
nr: - din 2024
I. PĂRȚILE CONTRACTANTE
1.1 În temeiul prevederilor Art. 1166 din noul Cod Civil privind acordul de voințe dintre două sau mai multe persoane cu referire la contractul electronic, al prevederilor Legii nr. 365/2002 republicată privind comerțul electronic și al prevederilor OUG nr.34/2014 privind încheierea contractelor cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță fără prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului, s-a încheiat prezentul contract de prestări servicii fotografice între :
1.2 Sonyc Photo Events S.R.L. cu sediul social în comuna Cristian, jud. Brașov, str. Lungă, nr. 107, birou 61, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J8/2066/2019 având CUI 41279523, reprezentată de Gavenea Gheorghe-Sorin în calitate de administrator, e-mail: contact@fotogavenea.ro, telefon: 0766336134, denumită în cele ce urmează PRESTATOR, pe de o parte, și
1.3 _ _ domiciliat în _ _ strada _ _ nr _ _ bloc _ _ scara _ _ apartament _ _ posesor al _ _ seria _ _ nr _ _ eliberat de _ _ la data de _ _ CNP _ _ telefon _ _ e-mail _ _ , în calitate de organizator al evenimentului, denumit în cele ce urmează BENEFICIAR, pe de altă parte.
1.4 Beneficiarul declară că s-a informat asupra ofertei de servicii foto a prestatorului și a costurilor aferente, precum și asupra conținutului și clauzelor contractului de prestări servicii și a politicii de confidențialitate privind prelucrarea datelor personale conform GDPR UE 679/2016, puse la dispozitie online de către prestator prin intermediul website-ului fotogavenea.ro, a ales și acceptat fără rezerve oferta și a comunicat prestatorului că dorește să beneficieze de servicii foto din partea acestuia.
1.5 Prin urmare, părțile, de comun acord, au convenit să încheie prezentul contract de prestări servicii foto, prin mijloace electronice de comunicare la distanță, cu respectarea următoarelor clauze:
II. OBIECTIVUL ȘI DURATA CONTRACTULUI
2.1 Obiectul contractului îl constituie efectuarea de către prestator, în favoarea beneficiarului, a serviciilor fotografice stabilite de comun acord în Anexa 1 a prezentului contract, pentru evenimentul privat din care va avea loc în data de
2.2 Prezentul contract este valabil de la data încheierii sale până la finalul evenimentului.
III. PREȚUL ȘI MODALITATEA DE PLATĂ
3.1 Suma convenită de ambele părți pentru prestarea serviciilor foto conform Anexa 1 a prezentului contract este de _ _ lei. Plata INTEGRALĂ se va face de către beneficiar, numerar, în lei, la finalul evenimentului, data și ora stabilită la art.2.2 din contract sau în termen de 5 zile după consumarea evenimentului, prin transfer bancar în contul RO29BREL0002003763370100 deschis la banca Libra Bank Romania, pe numele Sonyc Photo Events SRL.
3.2 Beneficiarul a achitat la încheierea contractului, prin transfer bancar în contul prestatorului, un avans de _ _ lei din suma convenită de comun acord pentru prestarea serviciilor.
3.3 Conform prevederilor art.1186 alin 2 din noul Cod Civil, achitarea de către beneficiar, a avansului prevăzut la art.3.2 din contract, constituie un fapt concludent în temeiul ofertei, reprezentând dovada acceptării de către acesta, în totalitate și fără rezerve, a prezentului contract și a anexelor care fac parte integrantă din cuprinsul său.
3.4 Avansul prevăzut la art.3.2 din contract reprezintă strict rezervarea datei evenimentului, nu poate depăși 15% din valoarea totală a contractului, nu generează obligații contractuale altele decât cele prevăzute în prezentul contract și nu se returnează. Obligativitatea restituirii avansului survine exclusiv în situația anulării contractului la inițiativa unilaterală a prestatorului sau din motive direct imputabile lui.
IV. ANULAREA CONTRACTULUI
4.1 Prezentul contract poate fi anulat, prin notificare telefonică sau corespondență electronică, finalizată printr-un act adițional pus la dispoziție prin mijloace electronice de comunicare la distanță, într-un mod care să permită atât prestatorului cât și beneficiarului să-l stocheze și să-l reproducă, în următoarele situații:
a) prin manifestarea de voință unilaterală a uneia dintre părți, conform articolelor 1276 și 1277 ale noului Cod Civil;
b) forța majoră conform art.1351 alin.2 din noul Cod Civil (orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil);
c) cazul fortuit conform art.1351 alin.3 din noul Cod Civil (un eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat);
d) stările de alertă/urgență/necesitate, declarate de Guvernul României sau administrațiile locale;
e) restricții și/sau măsuri impuse de Guvernul României sau administrațiile locale privind dezastrele naturale, calamități, epidemii, pandemii, combaterea răspândirii bolilor, măsuri de natură a afecta direct sau indirect ambele părți.
4.2 În situația în care, pe perioada desfășurării evenimentului, prestatorul sau oricare din colaboratorii acestuia vor fi agresați fizic și/sau verbal de beneficiar sau terțe persoane care participă la eveniment din partea beneficiarului și/sau care se afla la dispoziția beneficiarului din partea unor terțe persoane, prestatorul are dreptul să părăsească orice locație prevăzută în Anexa 1 și să rezilieze prezentul contract, în orice moment, fără îndeplinirea niciunei alte formalități și fără a datora beneficiarului despăgubiri sau alte daune interese.
4.3 În subsidiar art.4.2, beneficiarul se obligă să plătească prestatorului, contravaloarea serviciilor prestate până la data rezilierii contractului și să despăgubească prestatorul pentru toate și oricare din prejudiciile suferite de acesta sau de reprezentații acestuia și/sau aparatele/echipamentele acestora, ca urmare a acțiunii oricăror terțe persoane care participă la eveniment din partea beneficiarului și/sau care se află la dispoziția beneficiarului din partea unor terțe persoane.
4.3.1 Cuantumul contravalorii serviciilor sau/și prejudiciilor suferite de prestator poate fi stabilit prin înțelegerea amiabilă a părților. În lipsa înțelegerii amiabile, cuantumul va fi stabilit de către organele judiciare/economice competente sau instanțele judecătorești.
4.3.2 Pentru stabilirea cuantumului pagubelor suferite de aparatele/echipamentele prestatorului, acesta va pune la dispoziție beneficiarului sau/și organelor competente, actele de proveniență a aparatelor/echipamentelor din care să reiasă prețul de achiziție.
V. REPROGRAMAREA EVENIMENTULUI
5.1 În situația cazului fortuit așa cum este definit de art.1351 alin.3 din noul Cod Civil sau când, din cauza măsurilor luate de Guvernul României sau administrațiile locale, în situațiile prevăzute la art.4.1.d-e din contract, evenimentul urmează a fi reprogramat de către beneficiar, părțile vor depune toate eforturile, cu buna credință, pentru a stabili de comun acord o dată ulterioară, dar nu mai mult de 365 de zile calendaristice de la data prevăzută la art.2.1 din contract, contractul putând fi astfel prelungit prin act adițional.
5.2 În cazul în care, beneficiarul reprogramează evenimentul fără a consulta prestatorul iar data pe care o stabilește este indisponibilă din cauza existenței unui contract semnat între prestator și alt beneficiar sau din alte motive întemeiate, prestatorul este exonerat de orice răspundere prevăzută în acest contract, de obligația restituirii avansului sau/și de orice alte daune-interese sau despăgubiri pretinse de beneficiar.
VI. RĂSPUNDEREA PĂRȚILOR ȘI FORȚĂ MAJORĂ
6.1 Niciuna dintre părțile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător, total sau parțial, a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau/și executarea obligației respective a fost cauzată de:
a) forța majoră sau cazul fortuit, așa cum sunt definite de art.1351 alin.2-3 din noul Cod Civil;
b) intervalul orar în care este permisă desfășurarea evenimentului;
c) stările de alertă/urgență/necesitate/asediu/război, declarate de Guvernul României sau administrațiile locale în urma unor situații intervenite de la data încheierii prezentului contract până la și inclusiv data desfășurării evenimentului;
d) restricții sau/și măsuri impuse de Guvernul României sau administrațiile locale privind dezastrele naturale, calamități, epidemii, pandemii, combaterea răspândirii bolilor, de la data încheierii prezentului contract până la și inclusiv data desfășurării evenimentului;
e) hotărâri ale Guvernului României privind stabilirea unor măsuri necesar a fi aplicate în context pandemic, valabile pe perioada stării de alertă/urgență, cu referire la organizarea de evenimente private în spații închise/deschise (nunți, botezuri, petreceri) și libera circulație a persoanelor;
f) situația în care, atât beneficiarul cât și prestatorul sau/și oricare membru al echipei foto, au primit un rezultat pozitiv la o infecție de natură virală, în urma unui test efectuat înaintea evenimentului;
g) condiții meteo nefavorabile sau improprii prestării serviciilor foto în spații interioare sau exterioare, prezente în ziua evenimentului, care pot pune în pericol funcționarea echipamentului tehnic;
h) domenii publice sau private cu acces auto/pietonal interzis sau/și staționare auto interzisă.
6.2 Părțile se obligă să se informeze permanent, de la încheierea contractului până la și inclusiv data evenimentului, să identifice și să comunice în timp util părții opozante, situațiile care, dependent sau independent de voința părților, pot duce la imposibilitatea absolută de executare a contractului și în subsidiar rezilierea acestuia.
6.3 Partea care invocă forța majoră sau cazul fortuit, este obligată să notifice cu celeritate părții opozante producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.
6.4 Dacă în ziua evenimentului forța majoră sau cazul fortuit nu încetează, părțile au dreptul să-și notifice încetarea de plin drept a prezentului contract, fără ca vreuna dintre ele să pretindă despăgubiri.
VII. NOTIFICĂRILE ÎNTRE PĂRȚI
7.1 În accepțiunea părților contractante, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă prin corespondența electronică, la numărul de telefon sau adresa de e-mail prevăzute în CAPITOLUL I al prezentului contract.
7.2 Notificările verbale nu se iau în considerare de nici una dintre părți dacă nu sunt confirmate și probate prin corespondența electronică.
VIII. DREPTURI INTELECTUALE ȘI DE PROPRIETATE
8.1 Drepturile intelectuale și proprietatea asupra negativelor digitale foto (RAW), rezultate în urma prestării serviciilor stabilite în Anexa 1 a prezentului contract, revin prestatorului, de drept, fără obligația de a le preda beneficiarului.
8.2 Drepturile intelectuale și proprietatea asupra materialelor foto prelucrate, rezultate în urma prestării serviciilor stabilite în Anexa 1 a prezentului contract revin:
a) prestatorului, de drept deplin;
b) beneficiarului, doar în condițiile în care suma prevăzută la art.3.1 din contract este achitată integral. În caz contrar, prestatorul deține drepturile exclusive asupra materialelor foto prelucrate și nu are obligația de a le preda beneficiarului.
8.3 Atât prestatorul cât și beneficiarul au dreptul și libertatea de a publica online materialele foto rezultate în urma prestării serviciilor stabilite în Anexa 1 a prezentului contract, atât în scop personal cât și/sau publicitar, doar cu acordul explicit al părții opozante, comunicat și confirmat prin corespondență electronică sau la numărul de telefon.
IX. DREPTUL LA IMAGINE
9.1 Beneficiarul, în calitate de organizator al evenimentului, are obligația de a informa toți invitații privind prezența la eveniment a echipei foto, cu referire la aspectele dreptului la imagine conform Codului Civil și GDPR UE 679/2016, precum și asupra faptului că, datele biometrice rezultate din prelucrarea foto specifică, duc la confirmarea identității unice a persoanei respective.
9.2 Tot în responsabilitatea beneficiarului intră și obținerea acordului tuturor persoanelor participante la eveniment de a apărea în imagini digitale sau printate. În lipsa acestui acord, se consideră că, prin acceptarea prezenței de factor a echipei foto la eveniment, toți invitații își dau în mod explicit acordul de a apărea atât în imagini digitale cât și printate.
9.3 În cazul în care există persoane participante la eveniment care nu doresc să apară în imagini digitale sau printate, acestea trebuie să comunice echipei foto acest fapt, explicit și punctual.
X. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
10.1 Părțile au convenit să depună toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabilă orice neînțelegere între acestea privind validitatea prezentului contract sau rezultată din interpretarea, executarea ori încetarea acestuia, putând proceda inclusiv la aplicarea dispozițiilor Legii nr. 192/2006 privind medierea.
10.2 În cazul în care nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile se vor adresa instanțelor judecătorești competente teritorial din România.
XI. ALTE CLAUZE
11.1 Prestatorul se obligă să furnizeze serviciile foto conform ofertei stabilite de comun acord cu beneficiarul. Prestatorul va concepe și post-procesa imaginile din punct de vedere artistic în stilul proproiu, folosindu-se de exeperiența, inspirația și creativitatea personală și în funcție de condițiile oferite de către beneficiar. În acest sens, prestatorul va pune la dispoziția beneficiarului imagini de la evenimente (fotografii de la 1-2 evenimente, 1-2 mostre, albume ale unor evenimente anterioare).
11.2 Beneficiarul nu va atribui alte sarcini prestatorului în afara celor care au fost stabilite prin prezentul contract și/sau anexelor sale componente. Orice sarcină suplimentară se va realiza exclusiv cu acordul prestatorului. Contravaloarea sarcinilor suplimentare se va stabili de comun acord de către părți. Pentru înțelesul părților, serviciile foto prestate vor fi realizate până cel târziu la ora 03:00 (AM) a următoarei zile în care se va desfășura evenimentul.
11.3 Prestatorul se obligă să livreze materialele conform ofertei acceptate de client în termenul prescris în Anexa 1. Materialele vor fi predate online prin link de acces în platforma wetransfer, link ce poate fi accesat timp de 3 luni. Se obligă să livreze beneficiarului numai fotografiile procesate, în format .JPG (corectate din punct de vedere al luminozității, balansului de alb și al culorilor, conform viziunii fotografului). Se obligă să păstreze fișierele originale timp de maxim 3 luni de la data evenimentului. După această dată, materialele vor fi șterse.
11.4 Beneficiarul este responsabil să-și facă copii de siguranță ale materialelor foto primite, prestatorul neavând obligația de a asigura backup decât 3 luni de la predarea acestora. Back-up-ul se poate asigura atât pe dispozitivele proprii ale prestatorului (HDD, SSD) cât și prin servicii de stocare cloud cum ar fi, dar fără a se limita la: Google Drive, Microsoft Cloud, Dropbox, Wetransfer.
11.5 Beneficiarul, are obligația de a da prestatorului, drepturi exclusive de fotografiere pe tot parcursul evenimentului, orice alt fotograf putând fi angajat doar cu acordul scris al prestatorului. Invitații la eveniment care fotografiază sau/și filmează, sunt bineveniți să o facă, dar cu condiția imperativă de a nu împiedica prestatorul să ducă la îndeplinire prevederile acestui contract.
11.6 Benificiarul se obligă să onoreze plata confom ofertei stabilite de comun acord cu prestatorul, dacă plățile stabilite întârzie cu mai mult de o săptămână se vor aplica penalități de 0.1% pe fiecare zi de întârziere.
11.7 Beneficiarul înțelege că, prestatorul este singurul în măsură să aleagă stilul artistic, cadrele foto care vor fi surprinse, precum și modalitea de realizare a fotografiilor, precum și faptul că, prestatorul își rezervă dreptul de a refuza fotografierea în stare avansată de ebrietate sau/și cu un comportament agresiv, fizic sau verbal.
11.8 În subsidiar articolului precedent, prestatorul nu poate fi răspunzător de situațiile în care anumite persoane sau obiecte prezente la eveniment nu apar în fotografiile realizate de el. În situația în care beneficiarul dorește să se asigure că respectivele persoane sau obiecte vor fi fotografiate, acesta trebuie să solicite direct prestatorului fotografierea lor.
11.9 Estetica și varietatea rezultatelor fotografice, depinde de concursul nemijlocit atât al beneficiarului cât și al invitaților, de dorința acestora de a coopera precum și de condițiile meteo și ale mediului înconjurător/ambiant/natural.
11.10 În cazul în care, din motive obiective, prestatorul nu poate duce la îndeplinire serviciile prevăzute în prezentul contract, atrage după sine obligația acestuia de a găsi o altă echipă care să realizeze pachetul achiziționat de către beneficiar în forma contractului inițial.
11.11 Rezervarea serviciilor noastre are loc o dată cu semnarea acestui contract și plata avansului. Prețul este exprimat în EURO/RON. Plata se face în RON/EURO, la cursul BNR al zilei plății.
11.12 Cheltuieli suplimentare – în condițiile în care distanța dintre locația/locațiile din acest contract și Brașov este mare de 100 KM, atunci este necesară cazarea pentru două persoane și asigurarea/plata aferentă deplasării.
11.13 Fotografia profesională de eveniment presupune un efort fizic și psihic de lungă durată. De aceea, pe parcursul evenimentului, sunt necesare atât hrană caldă precum și lichide răcoritoare. Nerespectarea acestei mențiuni duce la părăsirea din timpul evenimentului pentru a procura hrana și lichidele necesare.
11.14 Vom discuta împreună detaliile necesare stabilite vizavi de sesiunile foto. Sesiunea foto din ziua evenimentului ar fi recomandat să se desfășoare într-un interval de timp de minim o oră. Această durată de timp ne permite obținerea de rezultate bune, fără stres, de o manieră lejeră.
11.15 Prezența noastră la eveniment include mijloc de transport propiu și vestimentație adecvată. În situațiile în care există un cod de îmbrăcăminte obligatoriu, vă rugăm să ne notificați acest lucru.
11.16 Pentru realizarea albumelor, fotografiile vor fi selectate de către noi, după finalizarea colajelor foto este posibil să vizualizați colajele înainte de printarea lor, dacă doriți. Este posibilă efectuarea a trei modificări, dacă vor fi mai multe modificări de efectuat, se vor percepe taxe suplimentare. După printarea albumelor, orice modificare dorită aduce costuri suplimentare.
11.17 Ședința foto de după se va efectua la maxim 30 zile lucrătoare după eveniment și va avea o durată de maxim 3 ore, efectuate în apropierea orașului. Pentru ședințele foto de după efectuate în alte orașe/țări se vor percepe taxe suplimentare, cazare, transport ecc.
XII. DISPOZIȚII FINALE
12.1 Prin încheierea contractului, părțile confirmă ăa, acesta reflectă în mod deplin întreaga lor voință liber exprimată, că nu există niciun fel de elemente secundare legate de contract și înțelegerile dintre părți care să nu fi fost reflectate în contract, precum și faptul că, prezentul contract, împreună cu anexele sale, reprezintă o colaborare temporară, pe baza unei comenzi punctuale esențialmente neexclusivă și înlătură orice altă înțelegere verbală dintre părți, anterioară sau ulterioară încheierii lui.
12.2 Beneficiarul declară că a înțeles și acceptă în mod expres toate prevederile prezentului contract pe care le consideră echitabile în integralitatea lor, precum și că a fost informat și este de acord cu stilul artistic practicat de prestator în realizarea serviciilor asumate prin prezentul contract.
12.3 Modificarea clauzelor prezentului contract nu este admisibilă decât cu acordul ambelor părți, exprimată într-un act adițional pus la dispoziție prin corespondență electronică, într-un mod care să permită atât prestatorului cât și beneficiarului să-l stocheze și să-l reproducă.
12.4 În cazul în care, oricare din clauzele prezentului contract se perimă, contravine legii sau devine inoperantă ca urmare a aplicării unei decizii executive, legislative, judiciare sau a altor decrete sau decizii publice, părțile pot conveni eliminarea clauzei inoperante sau înlocuirea ei cu una care să producă efecte juridice.
12.5 Prezentul contract are 9 (nouă) pagini redactate în limba română, a fost încheiat astăzi _ _ prin mijloace electronice de comunicare la distanță, a fost pus la dispoziție, împreună cu anexele sale care fac parte integrantă din cuprinsul său, prin corespondență electronică, într-un mod care să permită atât prestatorului cât și beneficiarului să-l stocheze pe suport durabil și să-l reproducă și va fi interpretat conform legilor din România.
PRESTATOR BENEFICIAR ¹
SONYC PHOTO EVENTS SRL
_______________
¹ Conform prevederilor art.1186 alin 2 din noul Cod Civil și în temeiul art.3.3 din contract, în lipsa semnăturii olografe a beneficiarului, achitarea de către acesta a avansului prevăzut la art.3.2 din contract, constituie un fapt concludent în temeiul ofertei, reprezentând dovada acceptării, în totalitate și fără rezerve, a contractului și a anexelor care fac parte integrantă din cuprinsul său.
ANEXA NR. 1
La contractul de prestări servicii nr. din
LOCAȚIILE EVENIMENTULUI ȘI SERVICIILE FOTO CONVENITE
I. LOCAȚII EVENIMENT
1.1 Beneficiarul, a stabilit pentru data prevăzută la art.2.1 din contract, următoarele locații de desfășurare a evenimentului:
1) Cununia Civilă :
2) Locație 1:
3) Locație 2 :
4) Biserică :
5) Ședința foto :
6) Restaurant :
7) Alte locații :
1.2 În cazul în care, la data încheierii contractului, beneficiarul nu are stabillite una sau mai multe locații sau, ulterior datei de încheiere a contractului, modifică/adaugă locații prevăzute la articolul precedent, acesta (beneficiarul) va putea stabili, adăuga sau modifica locații, doar cu acordul și consultarea prestatorului. În caz contrar, prestatorul are dreptul să refuze prezența în locația modificată/adăugată și să anuleze contractul, fără a datora daune-interese și fără a restitui avansul primit.
1.3 În interesul nemijlocit al beneficiarului și pentru țndeplinirea corespunzătoare a serviciilor foto convenite în contract, prestatorul se obligă să comunice beneficiarului, cu titlu de recomandare, durata optimă de desfășurare a activităților foto specifice pentru fiecare locație, pentru ca acesta să aibă toate datele și informațiile necesare în a programa, adecvat și potrivit, orele de desfășurare a activităților în locațiile prevăzute la art.1.1 al prezentei anexe precum și a desfășurării întregului eveniment.
1.4 În subsidiar articolului precedent, programarea inadecvată sau/și nepotrivită de către beneficiar, dependent sau independent de voința acestuia, a orelor de desfășurare a activitaților foto și a desfășurării evenimentului la modul general, exonerează prestatorul de îndeplinirea în bune condiții calitative și cantitative a oricăror obligații asumate prin prezentul contract, putând duce, în cazul relei voințe din partea beneficiarului, până la denunțarea contractului, fără restituirea avansului primit sau orice alte despăgubiri pretinse de beneficiar.
1.5 Beneficiarul, în interes propriu și pentru îndeplinirea corespunzătoare a serviciilor foto:
a) se obligă să asigure prestatorului, acces și staționare auto în locațiile menționate la art.1.1 din prezenta anexa. În caz contrar, prestatorul nu poate fi răspunzator de neexecutarea sau/și de executarea în mod necorespunzător, total sau parțial, a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, în locatiile respective;
b) se va asigura ca prestatorul are acces în orice locație și/sau spațiu necesar realizării serviciilor asumate prin prezentul contract, cum ar fi, dar fără a se limita la: săli de evenimente, biserici și anexe ale acestora, camere/spații din cadrul locuințelor private și/sau a hotelurilor. În caz contrar, prestatorul neputând fi răspunzător pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale, total sau parțial, în locațiile/spațiile respective;
c) se obligă să achite contravaloarea și să obțină permisiuni de fotografiere și/sau filmare în diverse locații cum ar fi, dar fără a se limita la: teatre, muzee, monumente istorice, palate, grădini botanice, grădini zoologice, zone turistice sau/și pietonale cu acces limitat, parcuri sau rezervații naturale, prestatorul nefiind răspunzător de neexecutarea activităților menționate în contract în cazul în care beneficiarul nu poate asigura aceste permisiuni;
d) se obligă să asigure prestatorului, la restaurant, o masă separată de formație/DJ, pentru echipa foto, în sala în care are loc evenimentul, obligatoriu cu vizibilitate asupra desfășurării acestuia. În caz contrar, prestatorul nu poate fi răspunzător de neexecutarea sau/și de executarea în mod necorespunzător, total sau parțial, a obligațiilor contractuale specifice pentru locația prevăzută la art.1.1 al prezentei anexe.
II. SERVICII EVENIMENT
2.1 Prestatorul va veni la solicitarea beneficiarului, în data stabilită la art.2.1 din contract, asigurând următoarele servicii foto convenite de comun acord:
III. SERVICII POST EVENIMENT
3.1 Procesare, editare și export în format JPEG calitate maximă (100%) a negativelor digitale foto (RAW) rezultate în urma prestării serviciilor stabilite la art.2.1 din prezenta anexa.
3.2 Prestatorul se obligă să predea materialele foto prelucrate în termen de maxim 90 de zile calendaristice de la data evenimentului stabilită la art.2.1 din contract.
3.3 Dacă prestatorul nu predă materialele foto prelucrate în termenul stabilit, este obligat la plata unor penalități de 0,5% pe zi de întârziere din bugetul serviciilor foto stabilit la art.2.1 din prezenta anexa, începând cu prima zi lucrătoare de la expirarea termenului.
3.4 Livrarea materialelor foto, rezultate în urma serviciilor prevăzute la art.3.1 și art.3.2 din prezenta anexa, se va face pe stick USB și digital pe site-ul nostru personal în zona clienți.
3.5 În cazul în care, pe parcursul prestării serviciilor prevăzute la art.2.1, art.3.1, art.3.2, din prezenta anexa, intervin cazuri fortuite de natura tehnică, care nu pot fi prevăzute și nici împiedicate și care duc la imposibilitatea de predare integrală sau parțială a materialelor foto către beneficiar, cum ar fi, dar fără a se limita la: defecțiuni ale dispozitivelor de stocare (SD, HDD, SSD), prestatorul se obliga să returneze integral sau parțial, cu titlu de despăgubire, bugetul prevăzut pentru serviciul respectiv.
IV. DISPOZITII FINALE
4.1 Prezenta ANEXA constituie parte integrantă a contractului de prestări servicii, are 3 (trei) pagini redactate în limba română, a fost încheiată astăzi _________ prin mijloace electronice de comunicare la distanță și a fost pusă la dispoziție prin corespondență electronică, într-un mod care să permită atât prestatorului cât și beneficiarului să o stocheze pe suport durabil și să o reproducă.
PRESTATOR BENEFICIAR ¹
SONYC PHOTO EVENTS SRL
_______________
¹ Conform prevederilor art.1186 alin 2 din noul Cod Civil și în temeiul art.3.3 din contract, în lipsa semnăturii olografe a beneficiarului, achitarea de către acesta a avansului prevăzut la art.3.2 din contract, constituie un fapt concludent în temeiul ofertei, reprezentând dovada acceptării, în totalitate și fără rezerve, a contractului și a anexelor care fac parte integrantă din cuprinsul său.
ANEXA NR. 2
La contractul de prestări servicii nr. din
SERVICIILE OFERITE DE CĂTRE PRESTATOR
I. SERVICIILE OFERITE
1. Servicii foto pe toată durata evenimentului
2. Fotografii nelimitate și editate fiecare în parte (contrast, luminozitate, crop și culoare)
3. Fotografii livrate în format Social Media digital pe website-ul fotogavenea.ro
4. Fotografii livrate la Calitate Maximă pe stick USB
5. Ședință foto Save the Date
6. Ședință foto Trash the Dress
7. Album din piele 30x30cm cu 30x60cm cu 40 pagini
8. Invitație digitală
9. Website propriu
II. TERMENUL DE LIVRARE
2.1 Termenul de predare este de maxim 30 zile calendaristice de la ultima fotografie realizată a tuturor materialelor incluse la art.I din această anexă.
PRESTATOR BENEFICIAR ¹
SONYC PHOTO EVENTS SRL
_______________
¹ Conform prevederilor art.1186 alin 2 din noul Cod Civil și în temeiul art.3.3 din contract, în lipsa semnăturii olografe a beneficiarului, achitarea de către acesta a avansului prevăzut la art.3.2 din contract, constituie un fapt concludent în temeiul ofertei, reprezentând dovada acceptării, în totalitate și fără rezerve, a contractului și a anexelor care fac parte integrantă din cuprinsul său.
ANEXA NR. 3
La contractul de prestări servicii nr. din
POLITICA PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL, CONFIDENȚIALITATEA ACESTORA PRECUM ȘI CONSIMȚĂMÂNTUL DAT ÎN ACEASTĂ PRIVINȚĂ
Conform Regulamentului General Privind Protecția Datelor Personale (GDPR UE 679/2016)
I. CINE PRELUCREAZĂ DATELE CU CARACTER PERSONAL
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate de S.C. Sonyc Photo Events S.R.L. cu sediul social în , strada , numărul , birou , înregistrată la ONRC cu , având CUI .
S.C. Sonyc Photo Events S.R.L. își ia angajamentul de a lua toate măsurile necesare pentru protejarea datelor dumneavoastră cu caracter personal cu respectarea tuturor reglementărilor în vigoare la nivel național și european.
II. DATELE CARE VOR FI PRELUCRATE
Vom prelucra următoarele categorii de date personale:
date de identificare precum nume, adresa, cod numeric personal , serie și număr carte de identitate;
date de contact, precum număr de telefon, email;
date biometrice, precum imagini foto și/sau video și/sau înregistrări audio.
III. SCOPURILE ȘI TEMEIURILE PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Datele de identificare și/sau de contact ale clienților care au nevoie de servicii furnizate de S.C. Sonyc Photo Events S.R.L. cum ar fi numele, adresa, codul numeric personal , seria și numărul cărții de identitate, număr de telefon, email vor fi colectate și prelucrate pentru a face demersurile în vederea încheierii unui contract sau a executării unui contract, precum și pentru livrarea produselor.
Datele biometrice ale clienților care au nevoie de servicii furnizate de S.C. Sonyc Photo Events S.R.L. precum imagini foto și/sau video și/sau înregistrări audio vor fi folosite pentru promovarea activității societății, marketing, scopuri publicitare, publicitate pe site-ul propriu și pe paginile noastre de social media, concursuri sau în scopuri educaționale (workshopuri, cărți, reviste de specialitate etc.), inclusiv în portofoliu și/sau pe internet.
Analiza noastră arată că temeiurile legale corecte sunt:
obligația legală (Art. 6 (1) c) din GDPR) pentru datele personale colectate pentru facturare.
executarea unui contract și/sau obligație legală – în funcție de datele colectate (Art. 6. (1) b) și/sau c) din GDPR)
Consimțământul dumneavoastră dat prin semnarea acestui acord, cu privire la imagini foto și/sau video, este necesar pentru a presta serviciul de fotografiere și/sau înregistrare audio, pentru contractul în cauză. Consimțământul pentru folosirea imaginilor foto și/sau video sau a înregistrărilor audio poate fi retras oricând producând efect doar din acel moment.
Datele dumneavoastră de contact cum ar fi numele, număr de telefon, adresa de email vor fi prelucrate în vederea prestării serviciilor din contract precum și pentru trimiterea ofertelor de prestări servicii, livrarea pozelor sau a înregistrărilor foto și/sau audio-video în format digital și/sau a documentelor necesare prestării serviciului.
Datele dumneavoastră personale cuprinse în documente justificative vor fi păstrate de S.C. Sonyc Photo Events S.R.L. timp de 5 ani sau conform legii în vigoare, începând cu data încheierii exercițiului financiar (anului) în care au fost colectate. Prin documente justificative se înțelege: facturi fiscale, deconturi, contracte de prestări servicii și anexele lor sau altele asemenea.
Imaginile foto și /sau înregistrările audio și/sau video vor fi păstrate în evidențele S.C. Sonyc Photo Events S.R.L. atât timp cât acest lucru este necesar sau pe perioada impusă de lege, dar nu mai mult de 1 an de la data încheierii relațiilor contractuale, sau de la data retragerii consimțământului, după caz.
Datele de contact (adresa de email, număr de telefon etc.) vor fi păstrate atât timp cât acest lucru este necesar sau pe perioada impusă de lege (începând cu data la care relațiile contractuale s-au încheiat), sau până la data retragerii consimțământului.
Orice alte date personale pe care le colectăm de la dumneavoastră vor fi păstrate atât timp cât este necesar în vederea realizării scopului pentru care au fost colectate și vor fi șterse din evidențele noastre în maximum 360 de zile de la îndeplinirea acestui scop sau conform legislației în vigoare sau de la retragerea consimțământului, dacă este cazul.
IV. TRANSFERUL DATELOR CU CARACTER PERSONAL CĂTRE TERȚE PĂRȚI
Datele cu caracter personal colectate și prelucrate de S.C. Sonyc Photo Events S.R.L. pot fi transmise către terțe părți dacă aceasta este o obligație legală a societății, ca urmare a solicitării persoanei vizate sau la solicitarea unui entități publice, în vederea îndeplinirii atribuțiilor specifice care îi revin prin lege.
Datele personale oferite în scopul întocmirii facturii fiscale (sau a altor documente contabile) vor fi prelucrate de către S.C. Sonyc Photo Events S.R.L. și respectă legislația în vigoare privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi solicitate și transmise de societate către: inspectori ai Agenției Naționale de Administrare Fiscală, organe ale poliției judiciare, instanțe judecătorești, executori judecătorești, precum și orice altă instituție sau autoritate publică ale cărei atribuții includ solicitarea și obținerea de documente ce conțin date cu caracter personal de la persoane juridice de drept privat.
V. DREPTURILE CLIENȚILOR ȘI COLABORATORILOR S.C. SONYC PHOTO EVENTS S.R.L.
În vederea respectării drepturilor dumneavoastră, vă informăm care sunt acestea și cum pot fi ele exercitate:
Dreptul de informare: aveți dreptul de a solicita o informare gratuită o dată pe an, privind modul în care sunt procesate datele dumneavoastră și scopul procesării, de către S.C. Sonyc Photo Events S.R.L.;
Dreptul de acces la date: aveți dreptul de a solicita în mod gratuit o dată pe an, o copie a datelor cu caracter personal deținute de S.C. Sonyc Photo Events S.R.L.;
Dreptul de ștergere a datelor cu caracter personal: S.C. Sonyc Photo Events S.R.L. va păstra datele dumneavoastră atât timp cât acest lucru este necesar sau pe perioada impusă de lege (10 ani contractele de colaborare);
Dreptul de rectificare a datelor cu caracter personal: aveți dreptul de rectificare a datelor transmise dacă acestea nu sunt corecte;
Dreptul de a obiecta: în cazul în care apreciați că datele dumneavoastră deținute de S.C. Sonyc Photo Events S.R.L. nu ar trebui să fie prelucrate, puteți contacta S.C. Sponyc Photo Events S.R.L. la adresa de email specificată în contract iar, în anumite cazuri, puteți cere restricționarea prelucrării;
Dreptul la portabilitatea datelor: aveți dreptul de a solicita să vă transmitem datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat sau puteți solicita ca acestea să fie portate direct către un alt operator de date, dar în ambele cazuri numai dacă prelucrarea de date se face în baza consimțământului dumneavoastră și/sau în temeiul legii;
Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată: aveți dreptul de a solicita să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă produce efecte juridice cu privire la dumneavoastră sau vă afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă;
Dreptul de retragere a consimțământului: retragerea consimțământului poate avea loc în orice moment și va produce efecte doar pentru viitor începând din acel moment, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând în continuare valabilă.
În vederea respectării acestor drepturi precum și pentru orice solicitare legată de informații, de accesul la date, de rectificare sau ștergere a datelor, persoanele vizate vor putea înainta adresă scrisă către S.C. Sonyc Photo Events S.R.L. la adresa sediului social sau cerere trimisă prin email la adresa de poștă electronică specificată în contract.
S.C. Sonyc Photo Events S.R.L. va răspunde în termenul cel mai scurt, dar nu mai mult de 30 de zile, oricărei solicitări venite din partea unei persoane vizate. În cazul în care nu sunteți mulțumit de rezoluția primită vă puteți adresa la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din București, b-dul G-ral.Gheorghe Magheru nr.28-30, Sector 1, cod postal 010366, România, Telefon: +40.318.059.211 / +40.318.059.212, e-mail: anspdcp@dataprotection.ro.
Pentru orice nelămurire, solicitare sau reclamație referitoare la colectarea și folosirea datelor cu caracter personal, orice beneficiar, reprezentant legal al unui beneficiar sau orice altă persoană vizată se poate adresa S.C. Sonyc Photo Events S.R.L. prin apel telefonic la numărul de telefon sau adresa de poștă electronică specificată în contract.
VI. CONSIMȚĂMÂNTUL BENEFICIARULUI
Subsemnatul __________________________________, în calitate de beneficiar al serviciilor foto prestate de S.C. Sonyc Photo Events S.R.L.,
sunt de acord cu această politică de prelucrare a datelor cu caracter personal prin mijloacele și în scopurile arătate mai sus și îmi dau consimțământul în acest sens;
sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie prelucrate de către S.C. Sonyc Photo Events S.R.L. în vederea ofertării, încheierii și executării contractului de prestări servicii foto, la cererea explicită a mea;
am fost informat(ă) că datele cu caracter personal pot fi dezvăluite autorităților statului român ca urmare a unei obligații legale a S.C. Sonyc Photo Events S.R.L;
am luat cunoștință de faptul că, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, am dreptul de acces, de opoziție și de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a mă adresa justiției;
am înțeles că acordul în ceea ce privește furnizarea și prelucrarea datelor mele cu caracter personal este voluntar iar refuzul prelucrării datelor mele cu caracter personal conduce la imposibilitatea ofertării, încheierii și executării contractului de prestări servicii foto și a eliberării facturii.
VII. DISPOZIȚII FINALE
Prezenta ANEXA constituie parte integrantă a contractului de prestari servicii, are 5 (cinci) pagini redactate în limba română, a fost încheiată astăzi ___________ prin mijloace electronice de comunicare la distanță și a fost pusă la dispoziție prin corespondență electronică, într-un mod care să permită atât prestatorului cât și beneficiarului să o stocheze pe suport durabil și să o reproducă.
BENEFICIAR ¹
_______________
¹ Conform prevederilor art.1186 alin 2 din noul Cod Civil și în temeiul art.3.3 din contract, în lipsa semnăturii olografe a beneficiarului, achitarea de către acesta a avansului prevăzut la art.3.2 din contract, constituie un fapt concludent în temeiul ofertei, reprezentând dovada acceptării, în totalitate și fără rezerve, a contractului și a anexelor care fac parte integrantă din cuprinsul său.